ח"כ סוכות: "אסור לקחת את החוק לידיים, גם ביו"ש"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סוכות: "אסור לקחת את החוק לידיים, גם ביו"ש"

ח"כ צבי סוכות במהדורת הבוקר: "רועי נוימן ושקמה ברסלר לא היו מסתדרים בכנסת יום אחד. נכון לגנץ ולפיד להפריד את עצמם מהחבורה הקיצוניות הזו"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס לפיגוע בחווארה: "האחריות היא קודם על על הממשלה, אבל אנחנו אף פעם לא הבטחנו שיהיו אפס אירועי טרור. לצערנו יש המונים שמתחנכים על שנאת יהודים ומי שרוצח יהודים נקרא אצלם גיבור".

לצד זה, הוסיף סוכות: "אסור להוריד את הרגל מהגז. צריך להפנים שאבו מאזן הוא חלק מהבעיה ולא מהפתרון כי הוא משלם משכורות למחבלים. בעניין הזה יש ויכוח פנים קואליציוני. אנחנו צריכים להכות יותר ויותר במחבלים. אין פתרון מיידי. באחריותנו שיהיה גירוש מחבלים".

לדבריו "המבצע בג'נין גדע את רצף הפיגועים במטורף בצפון השומרון ומיד אחרי זה התחילו קולות שאמרו בו ניתן לרש"פ את השליטה הביטחונית שם, אבל זה לא הוכיח את עצמו מעולם".

על התקרית החריגה הלילה ביו"ש, בה ירה צה"ל ביידוי החשוד ביידוי אבנים: "העמדה שלנו ברורה מאוד. יש רק גוף אחד שאמון על הפעלת כוח ביו"ש, הצבא – וזה לא תפקיד של אנשים פרטיים ולצערנו ראינו תופעה עצובה מאוד הלילה".

סוכות התייחס לקריאות חברי כנסת באופוזיציה להקמת ממשלת אחדות: "מתן כהנא ביקש לבוא לדבר בקפלן במסר קצת שונה ורועי נוימן, אחד מראשי וקיצוני המחאה, עונה לו בצורה כל כך גסה אנחנו לא רוצים לשמוע אותך. בוודאי שהחרם עלינו הוא פסול וצריכה להיות ממשלה רחבה. זה תמיד טוב. לא לחינם שולחים את שטרן וכהנא לומר את הדברים האלה כי גנץ ולפיד שבויים בידי אנשי המחאה הקיצוניים".

עוד הוסיף "כל היום מגיעים לפשרות בכנסת באלף ואחת סוגיות. רועי נוימן ושקמה ברסלר לא היו מסתדרים בכנסת יום אחד. נכון לגנץ ולפיד להפריד את עצמם מהחבורה הקיצוניות הזו".

על המפגינים: "שוחחתי עם הרבה מהמוחים נגד הממשלה ועם רובם היו לי שיחות מאוד רציניות. אבל יש קומץ קטן וקיצוני של אנשים אלימים וסותמי פיות שלא מוכנים לשמוע דעה אחרת ורוצים את כל הקופה".



0 תגובות